Werkwijze

Mario Bruijns, copywriter

Wil je jouw wensen bespreken voor het optimaliseren van je content en het schrijven van wervende copy of informerende webteksten ?

Dat kan. Ik werk voor profit en non-profit organisaties. Voor de starter, de ZZP-er, de kleine ondernemer, de freelancer. Voor stichtingen, verenigingen, maar ook voor MKB en grotere bedrijven.

 

Werkgebied

Hoewel mijn directe werkgebied bestaat uit de driehoek Rotterdam, Hoek van Holland en Den Haag (waaronder Schiedam, Vlaardingen, Maassluis, Delft, Naaldwijk, het Westland, Midden-Delfland) werk ik door het hele land.

Met SEO-copywriting is een grote afstand namelijk geen probleem. Zo is mijn bezoekadres in Hoek van Holland, maar lever ik mijn diensten ook ver daarbuiten.

 

Eerste afspraak

Een afspraak kunnen we inplannen bij jouw organisatie of op mijn bezoekadres in Hoek van Holland. Een telefonische afspraak is natuurlijk ook mogelijk.

We bekijken de mogelijkheden en je krijgt vervolgens per email een vrijblijvende offerte. De communicatie verloopt verder grotendeels via telefoon of email (maar ook Skype of Facetime is mogelijk).

 

Vervolg

Om gestructureerd te werk te gaan, nemen we aan het begin van het proces samen je briefing door. Wat wil je met je content bereiken, wie is je doelgroep, wat is je onderscheidingsvermogen et cetera. Indien nodig doe ik daarnaast extra research voor een beter resultaat.

Vervolgens ga ik met deze informatie aan het werk en stuur ik je een concept. Daarna verwerk ik eventuele wijzigingen. Tenslotte krijg je als Word bestand de eindtekst die je helpt om je bedrijfsdoelen te realiseren. Op verzoek zet ik de teksten op de website.

Met jouw input zorg ik ervoor dat je website is geoptimaliseerd voor zoekmachines (SEO). Bovendien presenteert je bedrijf zich met resultaatgerichte teksten.

 

Meer weten over mijn tarieven?